2. Kezdőlökés
- A számozott golyókat rombusz alakban tesszük az asztalra, a 9-essel középen, és az 1-es pedig a homlokmezőhöz legközelebb.
A többi golyó véletlenszerűen helyezkedik el.
- A játékot kezdő versenyzőnek a fehér golyót a homlokmezőbe kell állítania.
3. A játék menete
Egy játékos addig lökhet amíg szabályos lökésekkel golyó(ka)t tesz le. Nem számít hibának ha nem sikerül, de utána az ellenfél következhet.
Minden egyes lökésre 60 másodperc áll rendelkezésre, különben hibának számít és az ellenfél kézből következhet.
Ha a 9-es golyó lemegy egy hibás lökés következtében, azt vissza kell rakni az asztalra. A többi golyót nem kell visszarakni.
4. Hibák
- Rossz lökés: Ha a fehér először nem a legalacsonyabb sorszámú golyót találja el.
- Egy golyó sem ér a falhoz és egyik se megy zsebbe.
- Lemegy a fehér.
- A lökés nincs végrehajtva 60 másodpercen belül.
Hibás lökés után az ellenfél kézből következhet, ami azt jelenti, hogy az asztalon bárhova helyezheti a fehér golyót.
5. Vereség
Ha a játékos háromszor egymás után közvetlenül hibázik, anélkül hogy szabályos lökést hajtana végre, a meccset elveszíti.
forrás: http://www.flyordie.hu/