Aula korszerűsítés

A budai, már kissé lelakott irodaházban székelő multinacionális cég földszinti aulájának rehabilitációját kellet úgy megoldani, hogy a kor követelményeinek többé-kevésbé jól megfeleljen, ugyanakkor nagyobb volumenű építészeti átalakításra ne kerüljön sor. Sőt, csak olyan elemeket tervezhettünk, amelyeknek beépítését az irodaház üzemelésének leállítása nélkül lehet elvégezni.
Bár az aula sok problémát vetett fel, a cég vezetésének egyik fontos felvetése volt, hogy az üdítő és kávé automaták „tűnjenek el”, azaz olyan szeparált helyre kerüljenek, ahol nem látszanak, ugyanakkor a már említett építőipari munkálatok nélkül legyen erre megoldás.

.

Ezért az automaták két térelválasztó mögé kerültek. A térelválasztók félig áttetsző szerkezetén a fény átjut, de átlátni nem lehet. Dekorációjukon ugyanazok a kis négyzetek jelennek meg, amelyeket a cég logója is tartalmaz, így ezek kerültek a portál üveg fóliázásának dekor mintájába is.

.

Egy kisebb térelválasztó került a lépcső mellé is, mert kívánalom volt a lépcső mellett található mellékhelyiség ajtó szeparálása is.
A liftajtó mellé a falra pedig az egyes emeleteken található irodák helyét jelző információs display került.

.

A régi lépcsőházhoz sajnos nem nyúlhattunk hozzá, mert egyetlen percre sem állhat le a ház élete. Ezért legalább valamelyest optikailag javítottunk a helyzeten , egy, a félfogadó pult felől benyúló felső konzolszerkezet segítségével, amely egyúttal gépészeti vezetékek takarására is szolgál.

.

A projekt igazán neuralgikus pontja az eredetileg meglehetősen szűkre és huzatosra sikerült bejárat körüli helyzet kezelése volt. Az ügyfélfogadó szolgálat nem kerülhetett máshová, és a bejárat áthelyezésére sem volt lehetőség. Az eddig itt dolgozó munkatársak viszont állandó fejfájásra panaszkodtak a huzat miatt .Az új pultot tehát úgy kellet kialakítani, hogy a bejáraton belépő ügyfelekkel történő kommunikáció megmaradjon, tehát nyitott legyen a pult.
Ugyanakkor a huzat megszűnjön, a pult másik oldala emiatt zárt legyen.
Viszont a portaszolgálatos munkatársnak ki kell látnia minden irányban.

.

A pult tehát hátulról egy zárható ajtót kapott, oldalról pedig, a huzathatás kiküszöbölésére egy átlátszó akril lapot. Ez az akril oldallap ugyanúgy ívelt, mint a többi térelválasztó, és hasonló díszítést kapott.

.

Az így kialakított ügyfélszolgálati pultban két munkatárs is dolgozhat, mögötte pedig megmaradt a gépészeti elemeket tartalmazó régi portásfülke beugrója, így egy helyen van minden, ami egy diszpécserközpont jellegű működéshez szükséges.

.

Természetesen az ide érkező vendégeknek időnként várakozniuk is kell, így az aulában elhelyezett ülőgarnitúrára is szükség volt.

.

További információk és ajánlatkérés:

Zahorán Róbert

Bútorfókusz Stúdió
30-446-3026
butorfokusz@butorfokusz.hu

Érdemes lehet megnézni ezeket is:

.

Ha a böngésződben futtatod a uBlock, vagy hasonló kiegészítőt, (vagy magát a javascriptet,) akkor blokkolod a képek és a menürendszer megjelenítését. Kapcsold ki, ha élvezhető tartalmat akarsz látni!

^
^